percepcja słuchowa
115
korpus
111
metafory
Słowo kluczowe tematu metaforycznego występuje w korpusie 115 razy.
Metafory
- barwie dźwięku
- bass jest mięsisty
- bass jest punktowy
- bass nie przysłania sobą innych pasm
- bass potrafi zejść naprawdę nisko
- bas za mało żywy
- bezpośredniość muzyki
- Cisza stała się namacalna
- czułem jednak zbyt dużą ilość ciepła w całym spektrum dźwięków
- czysty wokal
- doczyścić dźwięk
- dolne partie utworów
- dolne rejestry mają urok
- dolnych rejestrach
- Dolnym rejestrom
- dołem dźwięku
- Dół dźwięku
- dźwięki nie umieją czysto wejść
- dźwięki w żadnym wypadku nigdy się nie zlewają
- dźwięki zaokrąglone, ale w sposób nie natrętny
- dźwięk jest bardzo duży
- dźwięk jest elastyczny
- Dźwięk jest zrównoważony
- dźwięk nie jest mięsisty
- dźwięk po podłączeniu do wzmaka staje się żwawszy
- dźwięk staje się przestrzenny
- dźwięk stał się jaśniejszy
- gdyby wokal lekko wychodził
- gitary nie zlewają się ze sobą
- głębia sceny dźwiękowej
- głosem, który nadaje jej utworom klimatu
- Góra dźwięku
- Góra dźwięku
- góra dźwięku
- Góra dźwięku niestety nie wychodzi
- Góra dźwięku niestety nie wychodzi aż tak wysoko, ale za to wyżej od E07K
- górne dźwięki są dość lekkie
- Górne partie dźwieków
- Górne rejestry
- górne rejestry
- górne rejestry bardziej klarowne
- górne rejestry są bardzo żywe
- górne rejestry są krótkie
- górne rejestry są lekkie
- górne rejestry są szybkie
- górne rejestry wypchnięte ku odbiorcy
- góry dźwięku
- grają czysto
- grają pewnie
- gra równo
- instrumenty o ciepłej barwie
- jakość nagrań jest rzeczywiście wysoka
- jasna góra dźwięku
- lekką mułowatością dźwięku
- lekkie przyciemnienie w górnym paśmie dźwięku
- ma idealny kształt dźwiękowy
- małą sceną dźwiękową
- masaż wycisza
- Miło byłoby gdyby wokal wychodził do przodu
- mocnego przytupu w głosie
- mówi się o tym tonem mocno przytłumionym
- mułowatością dźwięku
- nadaje wszystkim dźwiękom odpowiedniego kształtu
- najlepszym elementem piosenek jest sam głos naszej piosenkarki
- Nie ma aż tak dużo dolnych dźwięków
- nie ma tak mało dolnych dźwięków jak w DX50
- niepełne partie
- niepewny bas
- nieukształtowana scena dźwiękowa
- niewielkie rozmiary sceny dźwiękowej
- nie zniekształca instrumentów
- niskich tonów
- niskich tonów
- niskie i wysokie tony
- niskiej głośności
- nutki nie uciekły przez izolację
- Odsłuch jest bardzo lekki
- pełny wokal
- piękne głosy
- podbicie basu
- Po prostu wybitny sopran. Nie taki z kategorii głośnych, donośnych, które niestety momentami dla mnie brzmią histerycznie. Ale delikatny, łagodny, niezwykle wdzięczny i kobiecy
- powód zbyt niskich poziomów głośności
- Przyciemnienie dźwieku
- przyciemnieniem góry dźwięków
- Przyciemnienie znikło
- przy tej prędkości gotowe gubić nutki
- przytupu w głosie
- punktowy bas
- rejestry mają nutkę goryczy
- rejestry są zaokrąglone
- rzuca się w oczy bezpośredniość dźwięku
- Scena dźwięku
- sceną dźwiękową
- sceny dźwiękowej
- słodka bezpośredniość dźwięku
- słychać wyraźne
- solidna ilość powietrza pomiędzy instrumentami
- spłaszczonego głosu
- sycą się ciszą
- szerszym muzycznym osłuchaniu
- Średnica dźwięku
- Średnica dźwięku jest elastyczna
- Taurus był gładszy w brzmieniu
- troszeczkę większej czułości w górnych rejestrach
- troszeczkę większej powietrza w górnych rejestrach
- utwory są lżejsze
- wokal jest bardzo blisko naszej twarzy
- Wokal jest czysty
- Wokal jest czyściejszy
- Wokal jest słodki
- Wokal jest spójny
- wyrazistym tonem konferansjera
- wyważone brzmienie
- Wyższe rejestry
- zniekształcenia dzwięku

1 z 1
TEMAT: [percepcja słuchowa] słuchawki Denon D600
RAMA ŹRÓDŁOWA: CZŁOWIEK
ELEMENT RAMY: cecha charakteru pozytywna
RAMA DOCELOWA: SŁUCH
ELEMENT RAMY: wrażenie słuchowe
(...) a także typowe kawałki w bezstratne jakości, pochodzące z oryginalnych płyt CD. Ogólnie To co rzuca się od razu w oczy to słodka bezpośredniość . Jest to cecha wyróżniające te słuchawki od innych. Mamy wrażenie jak gdyby wokalista stał tuż przed nami i śpiewał tylko i wyłącznie dla Nas (...)